Valrörelse 2022 – aktiviteter vecka 32 och 33

Nu till helgen startar valrörelsen på allvar. På lördag den 13 augusti är det valkick-off med Ulf Kristersson och invigning av Moderaternas valstuga på Soltorget (vid Sergels torg) kl. 11:00. Affischeringen startar på söndag den 14 augusti. Vi kommer att samlas kl. 11:00 utanför Pelican Self Storage vid ingången mot Sysslomansgatan. Vi kommer sedan att dela upp oss i grupper och transportera oss till de olika affischeringsplatserna. Vi hoppas du har möjlighet att komma och hjälpa oss affischera Kungsholmen. Om du har tillgång till bil får du gärna ta med den till på söndag då det är många affischer som ska köras ut. Anmäl dig gärna via Facebook.

Vi kommer fram till valet att veckovis lägga ut information om föreningens olika aktiviteter. Dessa aktiviteter finns redan upplagda på vår Facebooksida och du hittar en sammanställning av dem Kampanjschema valet 2022.

Vecka 32

• Lördag 13 augusti, kl. 11:00 Invigning av Moderaternas valstuga på Soltorget
  • Söndag 14 augusti, kl. 11:00 Affischering, samling utanför Pelican Self Storage vid ingången mot Sysslomansgatan

Vecka 33

Om du har möjlighet att delta på någon av dessa aktiviteter och har Facebook så får du gärna anmäla dig på respektive evenemang, annars är det bara att dyka upp.

Varma hälsningar

Arin Karapet, ordförande